zaterdag 18 augustus 2012

Sanur, zondag 12 augustus 2012.

Ngurah Rai airport Denpasar...
4.30 in the morning...
Vandaag zullen Elva en Sandra vertrekken naar Ambon.
Om 3 uur staan we op en zetten een kopje thee.... geen suiker..... Met ons drietjes gaan we naar het motorcafe en vragen wat suiker.... Goddank is die tent nog open en kunnen ze in ieder geval een kop warme thee drinken. Eten wilden ze niet. Dit wilden ze op het vliegveld doen.... Donuts!!!

Om 4 uur staat het busje voor de deur, pakken we de koffers in en rijden richting vliegveld.
Ik wacht tot ze zijn ingecheckt en richting douane gaan. Dan wacht ik op het telefoontje dat alles oke is en ze bij de gate zijn. Dan kunnen we weer vertrekken richting Sanur.

Ik ga weer lekker slapen, want het is pas een uur of zes in de ochtend. Rond twaalven word ik wakker.
Lekker ontbijtje bij Maya's Coffee & Smoothie bar aan de overkant. Verder is het vooral een heerlijke luie dag en een beetje bijkomen van de drukte. Ik neem een hoofd en schouder massage en ga nog wat uitrusten. 's avonds eet ik met Ron en Carol bij Luthu's.

Het is stil zonder de Ambon familie, maar tijd voor een beetje rust kan ik wel gebruiken. Gewerkt tot op het laatst, dan meteen bezoek uit Ambon en vervolgens door naar Bali voor de volgende gasten. Geen tijd om te acclimatiseren, maar het is goed gelukt.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten