donderdag 16 augustus 2012

Sanur, donderdag 9 augustus 2012...

Aankomst Elva en Sandra...

Vandaag zullen we de meisjes ophalen van het vliegveld.
Wat heb ik beroerd geslapen zeg..... er is een ceremonie aan de gang en dit is tot in de vroege uurtjes doorgegaan. Het gaat in dit geval om een ceremonie rondom een aantal crematies.
We gaan ontbijten en daarna richting vliegveld. Vrolijk komen de meiden aangelopen en meteen de ouders bellen om te zeggen dat ze goed zijn aangekomen. Dit is de eerste keer dat ze zonder ouders of oudste zus reizen, dus het was best een beetje eng... vooral met een overstap.
Helaas is Iaan verhinderd in verband met ziekte. Erg jammer, want met haar wilde ik mijn project doorspreken. Nu moet het via Skype.... maar maakt niet uit, gaat wel lukken.
Eerst maar een zorgen dat de meisjes leuke dagen hebben hier.

Om een lang verhaal kort te maken....Vandaag weer naar Kuta, omdat Jean iets nodig had voor de aankomende baby..... niet gevonden, dus dat was jammer, (bijna) voor niets die tocht gemaakt. Nee hoor.... we zijn voor we ons stortten op de winkelstraat eerst nog gaan kijken naar de zonsondergang aan het strand.... en Elva en Sandra hebben een tattoo laten zetten. Elva had er die ochtend al een laten zetten tijdens een wandeling met Simon....
Bij thuiskomst ben ik met Elva en Sandra gaan eten bij Cak Kandar..... lekker Ajam, Ikan en Tahu Tempeh Penyet.... smullen hier....
Jean moet uitrusten en zij zullen later gaan eten.

Na een leuke dag, wil ik voor het slapen gaan nog even mijn foto´s bekijken.... oops..... camera foetsie. O jee.... ik denk dat ik mijn camera heb laten liggen ergens..... Eerst mijn bril en nu mijn camera.... whaaaaaaaaa.....................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten