dinsdag 21 augustus 2012

Sanur, woensdag - 22 augustus 2012...

Hallo allemaal,

Vanochtend vroeg opgestaan, omdat we om 8.30uur naar het ontbijt zouden gaan. Ron en Carol zijn vandaag 53 jaar getrouwd en we hebben met wat mensen afgesproken bij Luthu's.
Ik heb een leuk kadootje voor ze en heb nog even een kaart gemaakt, omdat ik niets toepasselijks kon vinden gisteravond.

Putu heeft een taart gemaakt en zal die komen brengen tijdens het ontbijt.
Het is zo leuk.... zingend komt ze de taart brengen. Ron en Carol zijn erg verrast! Geslaagde actie dus weer.

Na het ontbijt ben ik even gaan shoppen. Voor iemand een laptopsleeve gekocht... beloofd is beloofd he??

Met de taxi naar hotel gereden. Had teveel bij me.... water, blikjes cola.... te zwaar allemaal.

Heerlijke lunch onderweg..... sateh lilit ikan.... jammieeeeee..............

Nu zo naar het strand voor de taart!!! Daarna uitrusten en vanavond naar Nusa Dua voor het theater. http://www.devdanshow.com/ . De manager van ons hotel heeft VIP plaatsen voor ons weten te regelen en we betalen vele malen minder dan de bedoeling.... Snap er niets van, maar in plaats van 120 USdollars betalen wij 10USdollar per persoon.....

Fijne dag allemaal, ik ga er weer vandoor.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten