vrijdag 24 augustus 2012

Sanur - Zaterdag, 25 augustus 2012...

Hallo allemaal,

Inmiddels is het alweer zaterdag de 25e augustus.

Toppunt van de afgelopen week is het bezoek aan de Devdan show in Nusa Dua.

Het is een spectaculair gebeuren!!! Doet wat denken aan Cirque du Soleil… maar dat ken ik alleen van de tv… dus weet het niet helemaal zeker.
Dat het spectaculair is weet ik wel zeker. De hele theatervoorstelling is een reis door de archipel. Het is een mix van traditionele en hedendaagse moderne dans. Het  laat een diversiteit van culturen in IndonesiĆ« zien…. van Bali tot Sumatra, Java, Borneo en Papoea…. Helaas mis ik wel de Molukken hier…. Desalniettemin is het de moeite waard om naar toe te gaan.

Donderdag gestart met een laat ontbijt en vervolgens nog wat boodschappen gedaan bij Hardy's.... en daar begin ik mijn buik te voelen. Voelt helemaal niet goed, dus ik zorg dat ik zo snel mogelijk in een taxi zit richting hotel.
Het is mijn beurt.... darm problemen. Iedereen hoor je erover en ik lijk wel de enige te zijn die nergens last van heeft.....  Pech dus!
Deze lieve oma maakte voor mij de
groentesoep met rijst...
Dag van crackertjes dus..... 

Vrijdagochtend begin ik met een kopje thee en ga toch naar het ontbijt. Neem maar wat geroosterde boterhammen met wat boter en een potje thee. Dit doet het goed. Heb nergens last van....
Blijf de hele dag bij het hotel en slaap veel. Daarnaast drink ik veel thee en water... Tijd voor instant noodlesoup.... Ik kijk even in de winkel in de buurt.... alleen rasa ayam. Ik eet geen vlees en voel me niet lekker, dus geen kippelucht.... Uiteindelijk beland ik bij Luthu's en daar is men zo lief om groentesoep voor me te maken met rijst. Sterkt wel wat aan.....
Daarna maar vroeg naar bed.

Nu is het alweer zaterdag.... en heb ik vanochtend wel ontbeten. Gewoon yoghurt met fruit, muesli en een potje thee. Nog geen problemen.... voel me moe en heb een wattenhoofd.....

Wil straks toch een stukje lopen in de buurt.... Nog maar een paar dagen te gaan voordat ik terug vlieg naar Nederland. Heb er niet veel zin in, maar kan niet anders nu.....

Dus ik ga nog maar even volop genieten van het hier zijn...

Fijn weekend allemaal en groetjes,
Ans x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten