donderdag 16 augustus 2012

De reis..... Schiphol - Singapore - Denpasar.... 6/7 aug.´12

De reis is goed verlopen. Hadden even een beetje chagrijnige dame tussen ons in zitten, maar die was al snel verruild voor een leuke jonge knul.

Overstap in Singapore. We hadden een kleine 3 kwartier om onze weg te volgen naar de andere gate. Dus werd er overal nog snel even wat met internet gedaan. FaceBook etc.
Ik natuurlijk ook....

Totdat er wordt omgeroepen dat we gaan instappen. Eerst de business class, gehandicapten, kinderen en Flying Blue mensen. Bedenk opeens dat ik ook van de Blue ben en dus snel inpakken en instappen.

In het vliegtuig kom ik er achter dat ik mijn leesbril ben verloren op het vliegveld in Singapore. Dan pas merk je hoe belangrijk je ogen zijn. Kan niet eens meer een film kijken, want ik zie niets.

Het eerste dat er gedaan moet worden is dus een leesbril kopen, want ik wil toch wel iets zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten