donderdag 16 augustus 2012

Sanur - 7 en 8 augustus 2012...

Op 7 augustus klokslag 19 uur landden we op het vliegveld van Denpasar en om 21 uur zijn we in het hotel. Eerst maar eens alles uitpakken.
Jean, Carol, Ton, Ron, Ans en Mon... Breakfast at Luthu´s...
Jean is al op Bali en is even aan het winkelen, maar al snel voegt ze zich bij ons. De eerste 2 kamers zijn voorzien.... over een paar dagen komen ook Elva en Sandra kamer nr. 3 bemensen.

We gaan even een hapje eten aan de overkant..... Fancybar en nu Chillin Bar.... Sfeer is niet meer zo prettig als het was..... Jammer!
Eerste nasi goreng gegeten hier. Daarna naar Aquarius hotel even Ron en Carol gedag zeggen. Leuk om ze weer te zien. We spreken de volgende ochtend af bij het ontbijt bij Luthu´s.

Vroeg naar bed, omdat we de volgende dag ook nog naar Kuta gaan en Mon en ik dus eigenlijk geen tijd hebben om goed uit te rusten van de lange reis.... but.... we´ll go for it!!!

Na het ontbijt gaan Jean, Mon en ik met de bemo naar Hardy´s.... ik moet nog geld halen en natuurlijk een bril. Aardige chauffeur hebben we en hoe het zo gekomen is weet ik niet meer, maar uiteindelijk heeft hij ons met de bemo naar Kuta gereden en hebben we uren gewandeld in de grote winkelstraat..... ik houd niet zo van Kuta, maar Jean en Mon wilden daar wel eens heen. Het is dus Legianstreet geworden. Daar heb ik ook mijn eerste sateh lilit ikan gegeten. Heerlijke vissateh .... Balinese specialiteit die ze helaas in de strandtenten in Sanur sinds vorig jaar niet meer verkopen.
Sateh Lilit Ikan.... jammie....


Dag van winkelen en menig jurkje gekocht en vooral veel en lekker gegeten.
We gaan op tijd naar bed, want de volgende ochtend komen Sandra en Elva aan op Bali. Vervoer geregeld en met ons drietjes zullen we ze afhalen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten