zaterdag 18 augustus 2012

Sanur, 13 - 18 augustus 2012...

Tijd om een beetje bij te komen van al de drukte en niet te vergeten van een hectisch studiejaar met een whiplash en al de verdere bijkomstigheden....



Deze dagen doe ik niet veel meer dan langs het strand wandelen, lekker eten en wat slapen. Natuurlijk ontbreken niet de bezoekjes aan de SPA.... Haar wassen en knippen, meteen manicure en pedicure. Dan nog meer massage en facial..... heerlijk mensen..... moet iedereen eens doen!
Breakfast @ Luthu's....Carol, Ron, Peter,
Tony, Hazel and me...
Daarnaast veel leuke mensen ontmoet.... Ik sta versteld van het aantal mensen dat huis en haard achterlaat of zelfs verkoopt en gewoon een jaar eropuit trekken. Super!!!! Sommigen kopen zelfs gewoon een ticket ergens heen en kijken daar wat ze verder gaan doen.... niets is vooraf gepland. Te gek gewoon. Heerlijk om al die reisverhalen met elkaar te delen.
Natuurlijk ben ik ook een keer om 6 uur in de ochtend naar het strand gelopen om de zonsopkomst te gaan zien.... dat blijft mooi....

Genieten geblazen dus.

Richard and me...
Verder Richard ontmoet, een vriend van een vriendin / collega uit Nederland. Hij is met een Balinese getrouwd en woont hier. Via Richard in contact gekomen met Ateng en Ineke.... ook zij zijn woonachtig op Bali. Met Ineke dinsdagochtend a.s. afgesproken. Ze runnen een schooltje ergens op Bali en ik ben me een beetje aan het oriĆ«nteren op wat ik zou kunnen doen wanneer ik voor langere tijd op Bali verblijf.




Zonsopkomst.... 6 uur 's ochtends
 @ Sanur Beach
Dat laatste.... omdat 3 maanden in een hotel voor $75 toch wat aan de dure kant is, ben ik vorig jaar begonnen met een homestay. Wilde zien hoe dat was.... in elk geval een heel stuk goedkoper en dus een goede mogelijkheid voor 3 maanden verblijf. Helaas is de Fancybar van vorig jaar veranderd in Chill it.... een bar met meer drank en dus ook meer dronkaards en hardere muziek.
In mijn kamer klonk de bas vaak door tot in de vroege uurtjes.... ben niet helemaal zeker meer van mijn zaak.... 3 maanden met dat gedreun... ga ik dat redden???
Totdat ze 4 dagen mijn kamer niet schoonmaken en geen schone handdoeken meer brengen.... That's it!!! Ik ga lekker weer naar een hotel! Ben het opeens zat. Waarom homestay als ik een hotel kan betalen???? Hele jaar hard gewerkt... dus is wel zo lekker.


Woensdag 15 augustus ga ik over naar Aquarius Beach hotel. Hier zitten ook een aantal vrienden van me en het is maar 50 meter verder op. Gewoon in mijn eigen straatje.... Heerlijke kamer en schitterende badkamer en free WIFI..... hoeraaaaaa...........
Daughter and 
mother @ Luthu's...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten