maandag 20 augustus 2012

Sanur, maandagavond - 20 augustus 2012...

Goedenavond allemaal,

Vandaag een enerverende dag.... Om 9 uur ontbeten bij Luthu's.... waar anders.... even oversteken en de lucht van vers brood komt je tegemoet. Internationale groep aan tafel.... Nederlanders, Nieuw Zeelanders en AustraliĆ«rs. Tot een uur of 11 aan tafel gezeten.

Ron en Carol vieren woensdag hun 52 jarig huwelijk en dit gaat gevierd worden. 's avonds dus uiteten en met ons clubje naar het theater..... Devdanshow... .http://www.devdanshow.com/ . Oei, ik zou woendag nar Siminyak gaan om de muur bij Patato Head te gaan bekijken.....
Ter plekke besluit ik om vandaag naar Seminyak te gaan en het aardappelhoofd te bekijken.... hahaha. Zo gezegd zo gedaan. Busje met chauffeur geroepen en eropuit getrokken.
Die muur was super... helaas veel tegenlicht bij het maken van de foto's, maar ik heb hem gezien. Schitterend!!!
Verder vond ik Seminyak geen donder aan... te veel toeristen en alles ingesteld op toeristen.... niets Balinees meer... vind ik!

Al met al om een uurtje of 5 weer bij het hotel afgezet. Kom er achter dat ik nog niet heb gegeten en dus toch echt even iets moet eten. Besluit dan ook om om 18 uur maar te gaan eten en niet met de anderen mee te gaan om 19 uur. Is ook wel lekker rustig even alleen te eten.
Ik eet bij Green Leaf Warung Organic.... Heerlijke vega-sateh met groente en rode rijst. Kon het niet laten om pisang goreng toe te nemen. Was een bord vol..... whaaaaa...... ik groei dicht.
Dacht toch ff dat ze hier iets door het eten doen waar je van aankomt.... oei oei.... I know: Ieder pondje komt door 't mondje.... In Nederland weer gewoon eten en de kilo's vliegen er weer af ... hopelijk.

Vanavond nog even met de boven buufjes bijgepraat en nu blog bijwerken op kamer.

Zo vroeg naar bed. Morgen 2 besprekingen. Eerst iemand van een de Nederlandse school en daarna iemand van een Mensenrechten organisatie. Spannend.... voornamelijk de laatste heeft mijn interesse. Misschien volgend jaar een Empowerment training gaan geven ......  Ben benieuwd.

Ik ga een foto van patato head toevoegen en later de andere foto's.

Voor nu: Welterusten!!!

Salam hanget,
Ans xxx
Patato Head - Seminyak....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten