zaterdag 18 augustus 2012

Sanur, 19 augustus 2012...

Ontbeten bij Luthu's en daarna blog bijgewerkt..... Nu even naar het strand. Het is zondag en dan altijd gezellig met de zgn. locals... Fijn dat de bevolking zelf ook naar dit strand komt in het weekend. Dit in vergelijking met het strand in Kuta... hier zie je vooral toeristen en wat mooie Javaanse jongetjes op jacht naar meisjes, vrouwen..... lover boys????? Hoewel zij degene zijn die de centjes krijgen en de meisjes de aandacht van zo'n mooi knaapje.....
Ontbijt...

Vanmiddag een flinke wandeling gemaakt langs het strand. Hetgeen me vooral opvalt is dat er niet veel locals niet meer hier op het strand zijn, maar een stuk verder op. Vreemd.... of niet. Verdreven door een handjevol toeristen.
Uiteindelijk vind ik een straatje naar rechts en kom ik op de hoofdstraat terecht. Na een stukje lopen kom ik bij Hardy's en ga ik even snel wat inkopen doen, om me vervolgens op een heerlijk ijsje te trakteren. Even bijkomen en dan maar eens een bemo aanhouden en terug naar het hotel. Om ongeveer half 5 ben ik weer bij het hotel. Eerst maar even de was ophalen en een beetje uitrusten.

Volgens mij zoeken ze hier kokkeltjes.....

Om 18.30uur met de Nieuw Zeelanders en AustraliĆ«rs gegeten bij RIB - Warung steak. Heerlijke sateh lilit gegeten. Wat is dat toch lekker zeg. Weer veel vakantie-verhalen gehoord en verteld... blijf dit zo leuk vinden.... Iedereen zou moeten reizen... De Aussies hebben hun bedrijf en huis verkocht en zijn aan het reizen gegaan. Kom echt mensen met veel lef tegen!!!

Nu op mijn kamer even een stukje schrijven. Lekker op tijd naar bed en morgen weer om  9 uur aan het ontbijt.

De mensen van de APIK willen me morgen en dinsdag spreken, maar ze hebben geen tijd en plek besproken. Best slordig eigenlijk. Zal zo nog even een mailtje sturen.
Overigens heb ik dinsdagochtend een gesprek met iemand van de Nederlandse school hier op Bali.

Zo en nu ga ik lekker slapen en zal morgen de foto's toevoegen.

Lieve groetjes vanaf Bali,
Ans xxx

Dit kom je dan tegen op het strand....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten