vrijdag 16 november 2012

Laatste dagen Berlijn.... 25 en 26 oktober...

Natuurlijk al lang weer terug in Nederland en alweer een aantal weken gewerkt....... Berlijn verhaal nooit meer afgemaakt.
Even heel goed nadenken dus.... Wat hebben we de donderdag gedaan, de donderdag voor vertrek.
Die dag had ik dus geen camera bij me. We zijn gewoon in een bus gestapt en meegereden tot Checkpoint Charlie. Daar uitgestapt en geslenterd.
Later nog wat winkeltjes opgezocht die we op internet gevonden hadden en 's avonds naar huis en lekker de laatste avond weer bij de Italiaan gegeten.

Vrijdag terug naar Nederland, maar in de ochtend ben ik nog naar het Holocaust monument geweest.....

Ik ben misschien niet echt een Blogger.... volgende keer moet ik meteen iets schrijven of misschien mijn FB berichtjes hierheen kopiĆ«ren.... ook een optie.



Tot een volgende vakantie en die komt er eerder aan dan in de planning zat..... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten